tiistai 29. elokuuta 2017

Syksyn sisustusinto


Syksyinen hyggeily on täällä 
ja olen niiiin innoissani. 
Nyt sairaslomalla ollessani
minulla on ollut aikaa selailla 
nettiä ja suunnitella syksyistä 
sisustusta kotiin. 

Olen iloinen Suomen neljästä
vuodenajasta, kaikissa vuodenajoissa
on oma taikansa. 
Talvella joulun jälkeen
koti raikastuu jouluisesta
"ähkystä" (vaikkei joulu meille 
mitään koristeshowta kotiin tuokaan).
Tulppaanit ilmestyvät
kotiin eri väreissä ja 
kevättä kohti mentäessä
pastellisävyt löytävät monesti
tiensä meidän sisustukseen. 
Pääsiäistä kohti tulee toki 
rairuohot, pajunkissat ja 
erityisesti rakastamani sipulikukat. 

Kesäisin sisustuksessa harvoin
tapahtuu oikeastaan mitään 
kummempaa ja kaikki energia
tulee yleensä siirrettyä silloin ulos.
Kesällä kotona pääpaino on 
rentoudessa ja luonnonkukat 
kuuluvat sisustukseen, sillä niitä
tulee poimittua usein maljakkoon.


Syksyssä ehdottomasti
parasta on pimenevät ja viileät illat. 
Luonto alkaa valmistautua pitkään
talveen ja eläimet alkavat rakentaa
talvipesiä. Niin myös minä alan
rakentaa lämmintä talvipesää ja 
syksyinen sisustusinto onkin taas 
vienyt mennessään! 
Ja jouluhulluna voin kai
jo nyt kohta syyskuun korvilla
sanoa, että syksyssä parasta on
myös se joulun odotus 💕
Kynttilät, takkatuli,
villasukat, lampaantaljat,
havut, kävyt, kanervat... 💕

Paljon olisi uusia
ideoita, joita toivottavasti
pääsen pian toteuttamaan,
kunhan selkä joskus antaa periksi. 
Niistä lisää sitten myöhemmin 😊

Joko syksy näkyy teidän kotonanne? 



6 kommenttia:

  1. Ihania auringonvalon säteitä kuvissa ja niin valoisia kuvia. Löysin tuolta Sarin blogista tänne, ja jäin lukijaksi. Kivaa lukemista sulla täällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja lämpimästi tervetuloa mukaan! :)

      Poista
  2. Ihanan näköinen koti teillä ja kiva blogi. Mukava välillä löytää uusia blogeja omalle lukulistalle :)
    Luontoa on ihana hyödyntää kotona, itsekin hain pyöräreissulla pihlajanmarkakimpun maljakkoon itseäni ilahduttamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja lämpimästi tervetuloa mukaan! :) Minäkin poimin pihan pihlajasta oksan maljakkoon :)

      Poista
  3. Mä tykkään monesta asiasta mitä sinäkin. Tykkään myös 4 vuodenajasta, kynttilöistä ym.
    Minä olen laittanut valopallot roikkumaan, yhden kynttilän olen ottanut esille ja poltan sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kivalle! :) Mukavaa syyskuun alkua sinulle! :)

      Poista

Mukavaa, että vierailit blogissani. Kommenttisi ovat tervetulleita :)