Hirsitalon keittiössä


Aurinkoista huhtikuun alkua! 
Kevät on edennyt jo pitkälle ja 
on aika julkaista täälläkin ilouutinen 💛
Olen viimeisen vuoden ajan tehnyt
projektia, jonka toteuttamisesta olen
haaveillut lapsesta saakka. 
Julkaisen ensimmäisen kirjani tänä keväänä! 
Olen harrastanut valokuvausta,
kirjoittamista sekä leipomista ja ruuanlaittoa
lapsesta asti ja nyt minulla oli 
mahdollisuus yhdistää kaikki nämä
kolme rakasta harrastusta ja 
nivoa ne yksiin kansiin. 

Hirsitalon keittiössä pääset 
seuraamaan eri vuodenaikojen tunnelmaa 
tammikuusta jouluun - ja ennenkaikkea
pääset herkuttelemaan joka kuukausi
ajankohtaan sopivilla herkuilla. 
Kirjassani on 37 leivonta- ja ruokareseptiä
arkeen ja juhlaan. 
Kirjan resepteissä herkutellaan mm.
kakuilla, voileipäkakuilla, metsän antimilla,
kalaruuilla sekä jouluherkuilla. 

Kirja tulee myyntiin viimeistään 
toukokuun alkupuolella ja sitä saa
tilattua esimerkiksi minun kauttani
(blogin sähköpostiosoitteesta 
hirsitalontaikaa@gmail.com tai esim. 
Instagram-tilini kautta @riittam_).

Kirja on oiva lahjaidea vaikka
äitienpäiväksi tai ylioppilaalle/
vastavalmistuneelle. 
Monta kirjaa sinulle laitetaan? 😉



Kommentit